Beck filmer

Vilket härligt väder!
det är ganska kallt ändå men det värmer i solen!

Gårdagen+natten jobbade jag i söderhamn, lite folk och skitkallt! men jag tjänade pengar iaf :)
Idag har jag vart på stahn, lunchat med svärmor, anders och kenneth! köpt en halsduk som är underbar!
och mjuka näsdukar eftersom snoret bara rinner... :( men jag känner mig inte sjuk iaf :)

sen åkte vi till valbo, och där fyndade jag några filmer för ynka 19 kr styck, det blev 7 stycken beckfilmer (alla ni som vet så älskar jag ju beckfilmerna!) och tre andra till anders :)

ikväll blir ingen rolig kväll eftersom jag ska ta farväl av lina som åker imorn.. men snart kommer jag!

Bella, tack för adressen och snart kommer något till dig:) JAG SAKNAR DIG MASSOR!!!! <3

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback