blodtrycksfall

precis som det lyder så fick jag ett sådant igår, ett blodtrycksfall helt enkelt! det är inte faligt och vem som helst kan få det när som helst! Igår var jag den drabbade och det hela hände såhär:

Jag började ju klockan 12 i kassan på IKEA och skulle jobba till 17 efter tre kvart kände jag mig lite småtrött nästan som jag stått där i flera timmar och sen kände jag mig lite illamående så jag tänkte att jag skulle gå och dricka vatten och se om det hjälpte men som sagt så var jag i kassan och kan inte bara gå sådär så jag sa till en tjej som bara var där av slumpen att jag ville gå på toa och byta en snabbis, en minut efter de blev jag jätte konstig och fick panik och sa till tjejen igen, nämner inga namn :) men så kom hon till mig för jag babblade massa strunt bara och vart helt yr och mongo så när hon kom så föll jag bara ihop över henne och vaknade sen genomsvettig på golvet med baddning i pannan och tusen männiksor runt mig, var lite skakis och konstig så vi gick till vilorummet och var där till Min prins hämtade mig, väl hemma så somnade jag och sen vid tre skulle jag till hälsocentralen och där berättade dem att det kan bli så eftersom jag är lång och så men alla kan få så ibland!

efter de var jag pigg igen och kunde slappna av och vara mig själv :) så nu vet ni vad som hände min dag!

Idag är jag på benen igen jobbade 05.30 till 14.00 :) nu ska jag powernapa lite :) pussss

Kommentarer
Mamma säger:

Mmmmm... men tror nog kroppen vill säga dej något trots allt!!!! Maniana Maniana... Puss

2010-09-17 | 08:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback