free day

upp tidigt är ja! men det är ganska bra för jag har lite att göra idag + att det är vel inte så konstigt att man vaknar 9 när jag iprincip alltid går upp klockan fem eller tidigare på mornarna..! så en skön sovmorgon och en hel ledig dag med massor kul allt göra (visst allt blir inte så kul men ..) först nu ska jag ha en morgonfika med bella (över skype) myspys, sen jag plocka ur och i diskmaskinen hämta flyttkartonger och börja lite smått med mina älskade skor kan ju lika gärna packa ner de jag aldrig använder... då kan man ju fråga sig varför dom ens ska med men de är också mina vänner och jag gillar att se på dem väldigt mycke dom gör mig glad :) så ni får följa med! sen då? jo städa upp lite på rummet (om jag hinner), äta lunch och så tänkte jag faktiskt överraska min älskling med tacopaj tills han kommer hem för då blir han Glaaad :) plus att jag får lite matlåda haha :)

jag ska förresten gå ut och gå i det fina höstvädret! nu date med Bella ! puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback