glada huddik

Efter en helt helgs slit i langosvagen i glada huddik återgick jag till jobbet klockan 06.00 imorse, vid tio fick jag få till kassan och blev kvar till tre!  efter att jag Hämtat lite post och fått lön från i helgen så tog jag och min älskling oss ner på stan och kikade lite, köpte faktiskt ett par skinnhandskar och 4 stycken margaritaglas till min kära svärmor som är så söt och snäll jämt så de förtjänade hon, och jätte glad blev hon med! Sen åkte vi och handlade, gjorde mat, grekisksallad med kyckling, muns tack älskling :) och nu har jag landat här äntligen!


JAg önskar att dygnet var 3 timmar längre än vad det är, det skulle vara så bra och man skulle verkligen hinna med allt som skulle behövas hinna med! men nu är det så att jag inget kan göra åt så jag får helt enkelt nöja mig med våra 24 timmars dygn :)

har har ni en väldigt söt länk !
http://www.youtube.com/watch?v=_OBlgSz8sSM&NR=1&feature=fvwp

ni måste kolla :)
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback