HELG

Godkväll!

hela jäkla dagen har jag stått i kassan och lärt mig massa nytt, blivigt svettig för jag inte veta vad jag ska göra, tagit i massa mång pengar, frågat ett tusental kunder om IKEA family kort, skannat ett tusental varor, och jag ni förstår! Jag trivs! jätte kul men det är jobbigt att stå!

Ledig nu hela helgen MEN bara för att jag ska åka till huddik och sälja langos lördag till söndag! orkar och vill egentligen inte men vill få in så mycket cash som möjligt för langos pengar är lika med Paris pengar! :) puss på er där borta! <3

nu ska jag inte babbla nå mer så sov gott alla för jag kommer lägga mig i sängen nu med tv:n på och antagligen somna om en kvart eller så... Ha en bra helg så hörs vi kanske på söndag annars måndag! :) kanske mobilblogg om jag har tid!

JAG VILL GÅ UT OCH DANSA PÅ GOYA MED MINA BÄSTA VÄNNER! I jul baby!


bal på engeltofta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback