kvällstider!

nu är det kväll igen?
dagarna bara rinner iväg, kassakursen idag gick hyfsat var i kassorna efter lunch och övade
oss lite haha och imorn är det skarpt läge som gäller för då ska jag så hela dagen lång!
hoppas det går bra!
fick till och med sluta lite tidigare idag :) imorogn får jag sovmorgon igen, en timme längre :)
fast då jobbar jag en timme senare också, 07.30-18.00 men det ska nog gå bra!


nu tänker jag lägga mig i sängen och somna till idol för jag känner mig rätt slut :)
Lina hör av dig, för jag vill boka till paris nu!!!! det är så jäkla kul att läsa era blogger, Lina, bella, beas och poppis! det är det första jag gör när datorn är på och kolla om ni har uppdaterad, jag älskar verkligen det så fortsätt och bildbomba gärna! saknar er!


ha en bra kväll pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback