Ledigadagen

tusan vad mycket saker jag har fått gjort idag på min lediga dag!

först vid tio var jag på banken och fixade massa saker, för er som inte vet så ska jag och min älskling flytta till en lägenhet innom snar framtid, allt blir klart med papper och sådant imorgon! jag är överlycklig!  efter banken så åkte jag och hämtade syrran och vi åkte och kikade på möbler, soffor mest, och jag hittade en! så jag och anders var ner dit efter hanns jobb och fixade med beställningar och sådant!

efter vi kikat på soffor jag och syrran så åkte vi till pappsen och eva en sväng och hade en trevlig stund innan vi åkte till owe Jansson och alla sådana mysiga butiker, fick lite med mig hem också, och nu sitter jag med middagen i knät faktiskt, pasta med lax och spenat, tro inte att jag vart så flitig och gjort den själv för det har jag inte jag har köpt en färdigrätt, eller köpt, jag hittade den i frysen och var superhungrig så det blev en sån!:)

jag har förresten var på en snabbfika över en timme typ med messa idag också så de var mysigt de med! :)

det är inte klart när vi ska flytta in än men det blir klart imorogn de med, så jag ler mest hela dagarna nu och längtar efter att börja packa ner mina saker! :D jag lär nog börja snart så mycket skit som jag har överallt, hos mamma, pappa och här hos anders! :)

hoppas ni haft en bra dag det har jag !



Här har ni en av mina små favoriter! Vanessa <3

Och här har ni min andra favorit, Isabell <3 :)

kan sammanfatta min dag som nästan perfekt, MEN just idag känns det också som mina bästa vänner har vart borta i fem hundra år och jag saknar er! en perfekt dag går inte utan er! tänker på er!

Kommentarer
Madelene säger:

Beställde du lika soffa som min?

2010-09-07 | 22:04:36
Bloggadress: http://annamadelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback