löning

idag är det löning i alla fall för oss med lön den 25:e! :)
så idag har jag självklart shoppat efter min stora första löning fran ikea! :)

Så det fick bli en bärbar dator denna månad! behöver berkligen en sådan och ja en fin dator för ett bra pris, nej det kan man ju inte tacka nej på! lite värre är det ju att jag köpte den på Elgiganten!!!.....
trodde aldrig jag skulle köpa något där men på ett sätt är det bra för då vet dom att jag kan allt
om garanti och de men det är klart det blir jobbigt om jag får gå till reperation igen men det ska väl inte hända!
sen så köpte jag och anders en tvättkorg också, jättefin från åhlens, en tv 50 tum bra pris på den därför blev det så, sen blev det också en mixer och en kaffebryggare! så vi har nog handlat klart redan haha!

ni kanske får se någon bild sen framöver :)
nu ska jag äta godis, mysa och krypa ner i sängen, känner mig riktigt trött redan nu, men jag har en lång dag imorogn så det blir bäst så!

Har skypat med världens bästa bella idag också, sjukt mysigt måste jag säga! :)


här bjuder jag också på en bild som nya datorn nyss tagit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback