lördagkväll / söndagmorgon

Hej på er! först tänkte jag berätta lite om lördagen
och hela dagen på jobbet gick bra så nu känns det okej att stå där i kassan igen!
efter jobbet så åkte jag till haga och fixade mig lite fort och sen till kussens 30 års fest
där vi fick mat och efterrätt supergott! sen så satt vi där till halv 11 typ och pratade med mina kusiner, moster och självklart så var prinsen Neo där, han är så jävla go! så vi målade hans naglar och hade jätte kul där en stund :) sen så fick jag självklart träffa lilla oskar igen, så stor han blibit på bara en månad :)


Jag och Neo!

sen gick jag och la mig tills anders ringde inatt om skjus hem och jag blev tvungen att pallra mig upp och hämta honom.. Nu på söndagsmorgon så har jag skypat med Karin, en vän som just nu bor i U.S.A och tar hand om barn, trevligt att prata med henne och få veta hur hon har det! :) och hon hade det superbra! och brun var hon (avis!!!) 40 grader och sol skulle man ju inte tacka nej till direkt! ge mig! det är så konstigt för nu var klockan typ 1 på natten hos henne och här sitter jag 10 på morgonen i Sverige, tänk att det skiljer så mycke ändå.. och nu tänkte jag käka lite och sen bege mig till migg kära underbara jobb men jag jobbar bara 12-17 idag så det blir skönt!
Ha en riktigt bra dag alla!



åh jag som tänkte lägga upp en bild när jag och karin skypade man jag hittade den inte :( får bli en annan dag då!

Kommentarer
Malin & Anton säger:

Truckutbildningen var jättelätt. I alla fall den som vi gjorde, så du kommer klara det galant!

2010-09-27 | 09:56:37
Bloggadress: http://sparamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback