Lycka

Jag har världens bästa nyhet att berätta, Lina ni vet min bästa bästa underbaraste vän har bosatt sig i stockholm istället för paris! En mindre glad bella och en gladare mig, men bellis hon kanske kan flytta mellan oss varannan vecka? nej men vi kommer snart de vet du! Att du har flyttat hem har gett min själ ro, äntligen! visst du är 18 mil bort men vad gör de en och en halv timme bort med bil är underbart nära jämförst med 2,5 timmes flygresa! jag längtar redan tills Bella kommer hem och vi blir återförenade :) men ni vet båda två att hur längt borta ni än är så är ni ändå alltid närmast mitt hjärta och det är DE som räknas mina fina vänner! På onsdag kanske det blir en tripp till stockholm om allt tillåter de! Jag är lycklig! och det är ni som gör mig de! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback