Mogrondate men mina bästa

Precis så skulle det vara idag, men bellis saknas? vilket är super tråkigt så fyskam på dig som inte håller tiden!
Truckutbildningen igår gick riktigt bra, teori och lite körning, och jag var duktig! :) idag kör vi på igen!

efter jobbet körde jag och anders hem vitrinskåpet sen åkte jag direkt till stan och mötte upp Amanda för att käka och gå på Bio :) I rymden finns inge känslor såg vi, helt okej film, lite rolig men inget jag ska se igen! :) idag så ska jag ha truckutbildning och sen gå på stan :)

när jag kom hem igår så fick jag mysa lite med min älskling innan vi somnade :)

Träffade förresten Linnéa på stan igår, en tjej jag jobbat med hon är så söt!! jätte kul att träffa dig och jag tycker vi borde han en återträff du,jag,lina och hanna någongång för vi har rätt mycke att prata om ju haha :)

Ha en bra dag alla Pussssss


Här har ni världens bästa svärmor och världens bästa killesbrorsdöttras :)

Kommentarer
Bella säger:

jag var uppe klockan 8 och skrev godmorgon, men ingen svarade sen slutade internet funka och jag somnade om. sen sov jag över såklart. älskar er även fast jag inte höll ögonen öppna <3

2010-09-29 | 10:10:14
Linnéa säger:

haha åh sussi! det tycker jag med, verkligen! så himla längesen vi sågs, och innan träffades vi varje måndag i typ ett år ;)

2010-09-29 | 14:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback