my first car!

Sitter här och har bestämt en morgondate med bella idag igen men hon sover säkert!!!!!  ååh nu kom hon in! :)
men svarar inte.. typiskt! jaja men jag älskar dig ändå :)

Bra Linnea, hanna och Lina då ska vi spika en fika eller något snart!

Gårdagen var bra, jag och trucken blir bara bättre och bättre kompisar men ingen av oss gillar att köra bakåt, så vi kanske ska skippa det helt eller träna mer! (; Efter de så tog jag bilen och hämtade Amanda och vi gick på stan, köpte ett par uggs!, tycker det behövs när jag ska åka till jobbet i vinter ihih :) Det belv en mössa också, som bella ska godkänna innan jag tar bort lappen! :)

Igår förresten kära vänner så blev jag bilägare, eller ja men ja så säger vi för jag har köpt en bil! :) en bild kommer så småningom! Min första bil! :) åh jag är lite små lycklig! :)

efter stan blev det flygandejacob hos Mattssons och mysprat :) sen sängen med hjärtat <3


Vad händer idag då?  jo sörrnig jobb hela långa dagen, jobbar från 10,15 - 20,20 kommer hem vid nio säkert, men då är jag LEDIG imorgon vad jag vet iaf, en till fredag irad, vad händer? :)




Firmafest 07? kul var det iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback