överraskning

jag vet förlåt nu har det gått lite förlänge men tiden är knappt nu och jag är småförkyld så jag tar det lugnt!
igår skujusade jag mamma lite överallt och sen på en visning, och där kan jag lova att vi klicka, den vill att vi ska köpa just denna lägenhet och vi kommer göra det yttersta för att få den!
Var på middag hos Lina igår med, jätte gott Tack min söta andra familj, och jag vet att jag är välkommen dit närsomhelst oavsätt om lina är där eller inte! ni är så söta :)
Inte nog med de när jag kommer hem därifrån och har stressat hela dagen med jobb och allt så har jag fått en "liten present" av anders som skulle ligga under kudden, inte tänkte jag på de när jag kom hem runt tio tiden, där stod den, blänkande, vacker och underbar!


jag blev riktigt rörd älskling, och jag kan knappt tacka dig, men du är den mest underbaraste människa på jorden som mycket vet jag!

Jag har världens bästa pojkvän och vänner så är det! Tack <3


har jobbat idag, tagit en powernap och nu ska jag slänga på mig langoskläderna, käka och åka till söderhamn så hörs vi mer imorogn för då är jag ledig men jag ska sova först!

Puss och Kram!


Kommentarer
Madde säger:

Åh vad gullig han är! puss

2010-09-04 | 11:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback