Skype

Har precis skypat med bellsan, och jag känner att jag fick glad energi och hela jag blev gladare och lycklig på något vis :) tänk att några minuter kan göra en så varm och känna sig så nära!

Har lugnat ner mig från lördagen har vart till läkaren idag men dom kan ju aldrig kläcka ur sig något vettigt så jag få helt enkelt stå ut med min och andras oro och se om det händer igen, fick ju ta ett EKG men där syntes inget!
Tänkte att jag skulle fixa en flygbiljett nu men då fungerar ju itne sidan såklart!

har jobbat idag, gick riktigt bra och som det ser ut blir det jobb hela veckan :)
HA en fortsatt bra dag alla för Bella du har gjort resten av min dag :) <3 puss på dig!


Min fina fina glada underbara Bella :)

Kommentarer
Isabelle säger:

tack min fina sussi <3 att läsa detta gjorde mig ännu gladare och spred massa värme, att veta att jag har dig som vän. Tack för att du alltid finns här <3

2010-09-21 | 17:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback