sol

idag har det vart sol ute! såklart så jobbade ju jag men den lilla tid som jag fick se av solen så blev jag glad!

det blev jobb idag 05.30 till 14.00, tråkigt att åka till jobbet när det är mörkt ute men lite mysigt ändå! imorogn jobbar jag 06.30 till 17.00, långt pass men jag ska på en utbildning också :)

IDAG blev det äntligen klart! kontraktet är skrivet och den är vår nu! fina underbara lägenhet som jag och min älskling har köpt och ska flytta in i snart! när det blir visar sig, allt vill jag ju inte berätta ;)

just nu sitter jag hos mamma och väntar på att Anders ska ringa så vi kan åka och äta :) har drukit te och någon skorpa och pratat ur mig! :)


vi vill åka till thailand igen, men nu är lägenheten och saker till den prio ett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback