tröttttt

Hela dagen fran 10-16 fyld med teori, så jälva mycket man ska kunna när man tar tryckkort
varför ? sen blev det kassan skulle gå hem 20.20 men icke sista kunden kom 20.30 med ett kök...
jaja nu är jag hemma i alla fall och ska hämta min nya bil strax sen blir det bums i säng eftersom jag
inte alls blev ledig i morgon och fick ta ett pass 12-20.15 så ja och hela helgen är det jobb som gäller med..
fast jag är lika glad för de för jag tycker om mitt jobb :)

får väl mysa en sväng ikväll iaf, och imorgon ska jag lämna tillbaka min nya data för den är som en stationär och jag har inte köpt en stationär data! alltså, motagaren för internet är skit kass så jag kan bara sitta där rautern eller hur det svaras är annars kanske jag inte flytta datan i ett annat rum och det vill man ju kunna annars hade jag ju somsagt köpt en stationär data, så nu ska jag bråka lite med elgiganten, hoppas dem inte bråkar tillbaka denna gång!

God natt på er hoppas eran dag har vartit bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback