Truckutbildning

Hej på er, hittade ingen tid igår åt bloggen och förresten inget vettigt att skriva heller! Så nu skriver jag istället!
först och frömst vet jag inte hur jag ska göra med datan, är inte supernöjd för att den trådlösa grejen i min data är jättedålig så jag kan bara sitta i samma rum som det trådlösainternet är i annars går det inte och det känna ju inte skit kul för jag vill ju kunna sitta överallt!! vad tycker ni?

sen igår så efter uppack(6-10) så var jag uppe på vardagsrum, skit kul! vi möblerade om och grjejade! sen fikade jag på IKEA med amanda och Mamma marie och sen gick vi självklart där ett tag tills Anders kom för jag hade hittat ett vitrinskåp som vi kollat på förr och då norpade vi de på fynd! :) så det blev ett nytt vitrinskåp till lägenheten igår! :D
Sen mot kvällen hade vi mys middag hos fam. Mattsson, god mat och ja behöver jag säga mer? (:

Idag då? jo nu väntar resten av veckan med en Truckutbildning som jag får genom IKEA, dom tyker jag ska lära mig de nu så sjlvklart vill jag det! inte nog med de, vi kom ha så jälva kul för det är dom allra bästa och roligaste medarbetarna jag har som ska vara med :) så jag kommer förlänga mina liv de kan jag lova!

nu har jag och Linis Skypedate, vi hade det igår också förresten! så puss på er andra och vi hörs snart!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback