utbildning

Hej på er! :)

tänkte först berätta lite om gårdagen och det var så att jag kom hem från jobbet, glad var jag eftersom jag fick veta att jag ska jobba kvar på IKEA så jag var på riktigt bra humör, ringer lina och hon var itne alls på lika bra humös och var lite små sjuk och allt och hon skulle egentligen åka till stockholm men hon orkade inte och då kom jag på att, jo men de gör vi! vi åker nu?!! och så blev det!


Finväder i stockholm! :)


vi gick på stan efter parkeringsletande och hade jätte mysigt, höll på att krocka på vägen dit, men vi hade lika kul för de! och vi avslutade allt med att gå på en konsert som linas familjs pojke spelade i (den familjen hon ska bo hos i paris) så det blev en lyckade spontan tripp och med mig hem fick jag en halvlång tröja som kallas tältet intärnt, så vissa vet andra inte men jag kan visa en bild, samt ett olja och vinäger sätt för att min tillfredställelse för shoppning skulle dämpa lite ;) hah

idag började jag  klockan åtta, vilket betydde sovmorgon för mig!!! jag jobbade till två, eller jobbade har haft en kickoff på morgonen och sen två utbildningar på för och eftermiddagen så det har vart lärorikt!

imorgon blir det inte sovmorgon för då börjar jag 05.30 - 11.00 sen ska jag umgås med min mor :)

nu blir det en powernap!

Pusss


här har linis tältet :) mitt är mer aprikos  som bellas! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback