vad händer?

jag blir så arg, för nu har det hänt igen! samma tid, samma kassa samma fel samma känsla samma allt och jag blir så fruktansvärt arg, ledsen och besviken på mig själv! varför kan jag inte få göra de jag tycker om? när ska jag någonsin kunna övervinna denna rädsla att det inte ska hända igen? Hur många gånger ska jag behöva gå igenm det?

jag har aldrig känt att jag behöver dig så mycket som nu, och så mycket jag skulle behöva prata med dig! men självklart så ligger du på stranden i ett annat land nu och har det bra medans jag bara vill ringa och prata med dig! skönt att du kommer hem på onsdag syster!

jag vill dessutom bara att bella ska vara inne på Skype nu så jag kan lugna ner mig och få stöd! men självklart så är inget som det ska! Och Lina jag vet att du ringer så fort du kan <3


jävla skit dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback