Dop

Hej mina kära!
Idag är det jobba och dop som står på schemat! Lilla söta Joline ska döpas
och till ära får jag vara fotograf :) ska bli kul!
Idag kommer bella hem också vilket uppskattas och blir väldigt kul! Länge sen nu
juu ;( Igår var det frissan och jag är nöjd! än så länge har jag klarat min nyktra helg,
tror faktiskt jag kan hålla hela vägen ut nu för klockan 5.00 ringer klockan imorgon
bitti, precis som idag!

En peditant är en blandning av pedant och tant, efter som jag är båda nu så passade
jag på att mixa ihop dem till ett härligt ord som nu mera styr hemmet mot bättre, finare
tider :) så nu får du också tillåtelse att använda det johanna! :)



Kommentarer
johanna säger:

Hahaha underbart Susanne! ME LIKE

2011-04-09 | 20:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback