himlen är oskyldigt blå

Godmorgon!
Jag har hunnit med en hel del sen jag vaknade, städat lägenheten!
det tog sin lilla tid och ändå har jag en del kvar men de tar vi en annan
dag! :)

Nu sitter jag ute på balkongen på en fårskinnsfäll, filt runt om mig och frukost berevid mig
och hör de små dagisbarnen som går förbi under mig! ganska så mysigt ska ni veta!

Igår var en bra dag!
jobb, promenad med svärmor, brändabocken en snabbis, fika på java och fotboll på olearys
med tjejerna! sist och skönast, beröringsterapi, du är bästa Lilian! :)

burr de är lite små kyligt nu när solen inte kommit till balkongen än..

idag kommer bli en minst lika bra dag!



Kommentarer
lilian stigenberg säger:

Tack för att jag får vara bäst ibland/ kram / Lilian

2011-04-20 | 20:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback