hurtbulle

efter den lååånga lunchen idag och lina åkte till jobbet så fortsatte jag och isabellorna
en shoppingruna på stan! garderoben fick sig två nya plagg ett linne och en söt blus
som ser ut som alla ndra som jag har typ :) men en lite mer annorlunda färg :)
Tänkte ta och gå upp på vinden och hämta ommarkartongen med somarkläder i snart
de är ju dags nu typ :)

efter stan så hälsade jag på pappsen och eva, sen mina vänner följde hurtbella med mig så glatt
till hemlingby, först blev det 2,5 km jogging (fattar inte själv hur jag klarade det) sen 2 km powerwalk
sen hör och häpna 1,5 jogging till och slutligen 0,5 km powerwalk! jag önskar att bella allllllltid
var hemma och peppade upp mig till detta! för det är trots allt ganska kul! :)

Tack för en fin dag alla, nu väntar beröringsterapi sedan sängen för jobb 05.30 imorgon :)
kommer sova som en gud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback