jag försöker

imorse alltså, i bilen, på jobbet, fyfan vad trött jag var! ögonen fylldes av tårar när jag tittade riktigt för
att jag var så trött! Sex and the city maratonet står för den biten, jag är glad att jag inte sov över
iaf! :) vi hann med en halv säsong, te, fika, prat, och en liten powernap! :) mysigt vare, och detta kommer
numera bli en tradition som kommer vara varje vecka, visst tjejer ? :)

till något helt annat, jag är sjuuuuuukt sugen på att ta en sista minuten, någon som känner lika? :)
jag måste bara komma bort en vecka till sol och bad! ååååhhhh vad skönt! vi får väl se hur det blir,
först fokuserar vi på paris! <3
ha en bra söndag alla! :)



förresten idag får jag träffa mina favorit tjeje! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback