Långfredag

jag tror inte denna fredag kommer vara så lång, känns som det kommer gå ganska fort faktiskt!
har jobbar 5.30-10 sen hem duscha och göra oss klara och packa för en fartfylld helg med
påskfirande, först åker vi till forsbacka med familjen min och ikväll ryktas det om bastu och
första doppet! Kommer bli mysigt!

Förresten tänkte idag på om någon kommer ihåg när vi gick i mellanstadiet? och gick till
anderaskyrkan i andersberg och kollade på en pjäs om hur jesus dog, minns ni? samma vid
jul också fast då han föddes såklart, och så på påsken fick man långa smala gula ljus, minns ni?
bella? Lina?

Har fått påskpresenter också, mycket trevliga, visar sen! Nej nu ska jag bli klar! :)
Hörs imorgon! pussss och GLAD PÅSK!<3


önskar mig och syrran haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback