lättnad

snacka om att bli lättad över lönen, har inte fått en "bra" lön sen januari eftersom jag vart
utomlands, inte haft så mycket jobb osv.. äntligen lite frihet och mer till sparkontot, nästa
lön då kommer semesterpengarna också, då hoppar verkligen min kassa upp och ner av
glädje!

sjukt vad pengar kan göra men så är det! och alla vi vet att pegnar gör inte en lycklig helt och
hållet men självklart är det en BRA bit på vägen! Det viktigaste är ändå att jag vet att ingen av mina
närmaste kan bytas eller värderas i pengar!

Vet ni vad som kom på posten idag då? Ett påsk kort, vårt första! Från världens bästa Svärmor såklart!
Tack :) <3


texten på baksidan är hemlig för er! :)


Svärmor, hon kan hon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback