peditanten

Äntligen har Peditanten vaknat till liv i mig och städat upp efter helgens bravallder
nej nu ljuger jag, jag städade egentligen för att anders skulle komma hem och då
skulle ju han bli sur om jag fortfarande inte städat upp, men på sätt och vis så vaknade
ju hon till liv, jag tog liksom kvasten ur aslet! så nu trivs jag igen!
Jag har faktiskt tvättat med anders nu också och en steek väntar i ugnen! Mums!

i helgen tilde då kommer jag för första veckan på länge vara nykter! så nu kan du vara stolt :)


förresten jag har en ny favvo här hemma, eller inte bara en, men denna är en av dem!
Den fick jag av världens bästa Lina på min födelsedag! :) <3

resten av favvisarna kommer så smånging om :)

Kommentarer
Isabelle säger:

NYKTER? JAG KOMMER JU HEM!!!!!

2011-04-07 | 21:30:20
johanna säger:

Vad är en peditant?

2011-04-08 | 13:26:58
tilde säger:

vill höra de när helgen e slut ;)

2011-04-08 | 18:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback