sista april

tiden bara flyger iväg och idag är det sista april, kungens födelsedag, samt min "lilla" kusse
jennifers dag! hon fyller 17? shiiiit är inte jag det fortfarande? även om 17 är en ganska
världelös ålder så är det en bra tid! När jag var 17 levde jag verkligen livet, jag tatuerade mig
åkte på P&L, var till turkiet, festade runt, hade ibörjan av ett upp och ner förhållande som sedan
blev allvar och det är den pöjk jag har vid min sida än idag, vilket jag uppskattar!

nog om ålder, idag vill jag se en majkase, bli värmd av elden och känna ruset av alkohol, skratta
och ha kul för att imorogn kunna tänka och må skit när jag står i kassa haha!
Nu åker jag till jobbet, see you later!


joline <3

Kommentarer
Mamma säger:

Å lilla mammas hjärta höll denna tid!! ;)

2011-05-19 | 06:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback