stora spännderarbyxan

Hej på er!
Efter jobbet (6-10) idag så åkte jag och Helene till hemlingby och tog oss igenom hela
4 km, vi joggade 2 och gick två! skit bra! efter så städade jag upp lite hemma tills mr A
kom hem! sen tog jag på mig mina stora spenderarbyxor och vi åkte till köpis, här har
ni nästan alla dagens inköp!


två handdukar av dessa

necessär

kökshanddukar (en till är köpt som jag använder just nu)
prynadskuddar
addidas jogging/walking skor, träningbyxor  och en träningssnygg zip

två nya sovkuddar och en stor ny säng som ni kanske ser?  det rutiga ska få ett svart överdrag!
hur skön som helst och hela 180 cm STOR!! jag kan ligga och göra snöänglar i den utan alla nudda
utanför! :))) denna säg köpte vi i tisdags! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback