katthimlen

vårat lilla hjärta, lilla söta hjärtat, älskade du vi hoppas du har det bra i katthimlen,
vi tänker på dig och saknar dig! jag önskar att du är hemma varje gång jag öppnar
dörren, varje gång jag vaknar varje sekund hela tiden! Du var ju med i familjen, familjen
som var två och blev fyra en dag, men idag är vi tre tre som saknar dig!

kort och gott, smilla har påvägen till vertinären somnat in i anders knä, när han hittade
henne så hade hon kissat på sig, luna tvättade henne och hon kunde inte stå på sina ben
och fick troligt vis kramper och då åkte de till uppsala men vi han inte fram och rädda henne,
vilket vi inte vet om det gick ändå. jag var på jobbet, kunde inte hålla det inne så jag åkte
hem till Luna och sedan ringde Anders och berättade.









smilla våra tankar går till dig ikväll! <3

Kommentarer
Anonym säger:

sötnosen <3

2011-08-08 | 10:58:50
Anonym säger:

Saknar nah så jävla myket så det är sjukt!!

2011-08-08 | 13:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback