ny dag nya tag

är helt slut idag, jobbade 14-23 igår och idag kommer jag köra 13-23 så vi får väl se om jag
lever imorn, jag hinner liksom inte med ett skit, måste ju ova först ch sen har jag mina kissar
som behöver massa kärlek och mat av mig sen lär jag nästan skriva en lista själv typ susanne
glöm inte att tvätta bort sminket, gå på toa, borsta tänderna, vaxa benen, äta mat, and you know it!
men i söndags hade jag en fin kväll med brudarna från jobbet, vi var i stugan bilder kommer väl
någon gång kanske, badade tunna, grillade, spaade lite och så vidare, riktgit mysigt!

nej nu måste jag sätta fart!
höörrrs :) puss

en bild från söndagen bjuder jag på här!

jag hjärta er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback