tag själv

måndag morgon och lunisen väcker mig exakt 03.50 genom att kurra, naffsa i örat, på näsan och
var allmänt dryg, men ändå å jäkla söt! så ringde klockan tillslut 4.00 för att gå upp, ja hade
turen med mig att anders var där och vi gick upp tillsammans! :)
04.55 var jag på jobbet ombytt och klar för 9 timmars pass som var väldigt kul och jobbigt!
jag har börjat på en ny avdelning idag, tag själv lagret. Tråkigt nog fick jag ingen intro så jag
knacklade mig fram på datan och försökt som bara den för att göra kunderna nöjda, men
det gick bra och jag lärde mig massor!

Sen blev det en långfika med svärmor på stan och lite shoppig såklart! :) nu ska jag fixa lite middag.
känns också som det kommer vara en ledsam kväll då jag knappt fattat att vårt lilla mirakel har
somnat in. jag saknar dig!


<3 du är vår ängel nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback