v.34

oj oj vilken vecka!
vaknade upp i måndagsmorde kvart i 8 i bilen på parkeringen i ullared, efter att ha kört hela natten
så shoppade vi gärnet och blev några tusen fattigare! Åt mat på de äckligaste stället på ullared och var glada ändå! Och då kör vi vidare till Sveriges finaste strand i tylösand, snäckor under fötterna, blå himmel, havslukt, picknick och fy tusan vad fint det var, varför har jag aldrig vart där? åker till halmstad står utanför hotellet och då slår det oss, vad ska vi göra här? ska vi inte åka någon annan stans? jo det gör vi Mot göteborg, väl framme ser vi en skyllt IFK-GEFLE det plingar till och efter inchekning på hotell och massa parkeringsletande, en dusch på 2 min så går vi i gammla allen mot gammla ullevi! och där sitter i på Gefles sida och myser av inpulserna, kvällssolen och en mosbricka haha :)

vi promenerar i göteborg inom loppet av ett dygn har vi åkt mer än 100 mil, det är helt fantastiskt att man faktiskt kan göra de! när vi vaknar på hotellet äter vi underbar hotellfrukost och ger oss av, mot kungsbacka där vi hittat ett outlet, handlade lite smått och sen hör och häpna åker vi till ullared igen, bara för min resväska som jag inte köpte haha, efter några till timmar där plus middag så åker vi mot gränna är framme vid 7-8 köper polkastänger går ner till hamnen och fikar på vindruvor, polkastänger, kakor, risifrutti och massa gott i solnedgången! vi hittar inget hotell så då fortsätter vi till Örebro där vi får sova hos Ingis, tack söta du!
en dag i örebro följt av västerås och hem till kära Gefle igen och världens bästa Vänner, katt, svärmor, mamma, mormor, pappa, syster, jobb och såklart hemstad!

ha det bra, det har jag, jobb snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback