Dreams

Bakom denna dörr finns en helt sagolik lägenhet, nästan för fult att säga lägenhet ens för den är som ett hus! Plötsligt så känns radhuset vi kollat på idag nada! Jag vill flytta in nu hos er på en gång fy tusan vad häftigt det var!

Som sagt radhus ja, det känns bra att säga det men vi får väl se hur det blir men jag är trött på vår tvåa på söder som jag inte orkar göra ett skit med, känns meningslöst, skulle vilja bestämma allt men då kan man ju inte vara två och de vill jag ju hellre :) min fina älskade Anders vad skulle jag göra utan dig? <3


Kommentarer
tilde säger:

gud vad du är gullig! kom och flytta in nu!!

2011-12-07 | 22:51:32
Bloggadress: http://tildemalmo.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback