för den här planeten

klockan tio i 7 ringde klockan och jag pallrade mig upp mot tvättstugan (det är inte meningen att du ska läsa detta älskling för det är en överraskning att jag tvättade själv för en gång skull, så vänta dig att göra något av min sysslor när du kommer hem ;) ) och pulade in tvätten, hade inte så mycket men skönt att bli av med de nu innan jul! Sen har jag städat för fulla muggar, toan, köket och mitt uppdrag idag är Hur mycket hinner man egentligen på en dag? nu när jag sitter här så är jag ju inaktiv men tänk er en halt dag med aktiv tid, fan vad mycket gjort det skulle bli! ska hoppa in i duschen nu och göra mig klar för att hämta lina klockan 11 och då blir det sista klapprundan!

jag känner mig verkligen lycklig nu, jag triiiivs!
Tänk att om 9 dagar kommer Isabellorna hem, lääängtar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback