hela havet stormar

ska göra klart för er alla att jag inte kommer åka eckerölinjen på ett bra tag, kanske aldrig mer till och med, behöver inte säga mer än att det blåste 40m/s och toaletten var min bästa kollega, är sååå tacksam att jag fick en toalett över huvudtaget!

men vilken underbar dag jag haft idag då, mys hos nettan med våra män, en tripp till valbo och hendling på maxi. pyssel och jobb avslutade med lövbiff,vitkål och ädelostsås, mums!(lina står för recept och påhittning)
nu blir det massa mys innan han lämnar mig för återigen en underbar vecka som vi har framför oss! De jag som är inbokat är bland annat hämtning från dagis, visningar och pepparkakshusbak! 

om 1 månad och två dagar åker vi älskling!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback