Julkaos

Återigen var jag, lina och även Frida detta år med det härliga julhandelns stress och kaos

Vad hände förra året, får se nu jo jag och lina var i köpis och där tappades bilnyckeln bort lyckligt vis hittade vi den efter mycket om och men. Så vad händer detta år? De vill säga igår då bästa Eva fyllde 50 år och lina fick en lillasyster, så här var det efter julhandling så kommer vi till bilen ingen nyckel i fickorna man har var är den? Jo de ska jag säga er den satt i så det var ju bara att starta om man nu kom in i bilen eftersom vi hade låst, jag är otroligt tacksam för att jag har min snälla far som kom och pillade upp låset så vi kunna åka hem igen :)

Nästa år blir de ingen julhandling med bilen! Punkt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback