Sleeping cat

Jag kan verkligen inte förstå mig på vissa människor helt sjukt och jag fattar inte varför jag orkar lägga energi på de just nu heller men jag måste ju få hur mig de på något sätt!!


Tillbaka till min härliga vecka, igår hade jag och Linis Lyxmiddag framför satc i soffan, inte varje dag de heller! Även idag har vi kikat igenom en skiva de är bara tre kvar nu! Sen har jag jobbat hela veckan, ätit julbord och fått en enormt hemsk träningsverk eftersom jag och pappa bar upp ett nytt vitrinskåp till oss, plötsligt förstår jag lina när hon säger "mina armar orkade verkligen inte så jag släppte" för de fick jag uppleva under gårdagen och än står det inte på sin plats!! Just nu har jag en sovande misse på magen och jag kan inte annat än älska detta lilla spektakel som driver mig till vanvett dag som natt när hon inte latar sig!

Just ja jag och mormor har vart på stan idag och hur mysigt var inte de? Borde göras oftare du är bäst!


Världens finaste, bästa , älskade mormor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback