Slutet

2011 börjar sakta men säkert ta slut och nu väntar ett helt nytt år som jag har höga förväntningar på! Mitt år har vart bra mycket bra! Helt klart ett bra år även om det hänt mycket tråkiga / dåliga saker! Vad har hänt då?
Topp 5
- har hunnit med Egypten, Rhodos, Paris och Barcelona
- förlovad med världens bästa
- fick två små bästa vänner som säger mjao
- otroligt tacksam för mitt härliga jobb på Carema
- alla nära och kära som alltid finns där! <3

Sen finns det mindre bra saker också så som att jag slog ut framtanden och att lillkissen smilla dog :(

Ni ska få lite bilder när jag kommer till datorn på året som gått det bästa av allt, Isabellorna är hemma och välbehållna och om 6 dagar blir det semester med kvalités tid åt min kära! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback