2011

Hej och välkommen till de nya året!
jag har så mycket att skriva och många bilder som ska upp
men jag hinner inte nu så jag skjuter upp de lite!
MEN jag tänker göra en lite uppdate vad som hänt och händer

Nyår, jo det var väldigt mysigt! tack mina fina vänner och alla som var med
enda in på morgonen haha :)!!
dagenefter, inte bakis bara lite trött, vilket jag inte kan förstå själv! sen var jag och
mr A på middag hos mamma! sen bio, där jag ganska stenhårt somnade!

Igår då? jo massa mys med Anders, sen var jag med lina och vi shoppade lite
såklart, och dagen avslutades med en mysig middag med de bästa (minus bella :( )
på helt enkelt, skratt, flumm, mat och ännu ett fint minne! sen hem till älsklingen och sov!


sen så har jag några löften också!
- åka jorden runt
- inte slösa tid / energi på dem som inte förtjänar det!
- leva livet!

jag är helt säker på att 2011 kommer bli minst lika bra som 2010!
redan denna månad händer de grejer! puss på er!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback