Anders dag idag!

Gratttis till Min älskade pojkvän idag som fyller hela 21 år!
även grattis till bellas pappa som fyller år :)

Nu vet han om de, presenten resan som de allra flesta vet :)
Han fick alltså en resa av mig och vi åkter redan på tisdag
till egypten i en vecka och de ska bli såååååå skööönt!

blev lite nervös över hans reaktion, han läste kortet
där de stod "ska vi ta sällskap till arlanda på tisdag älskling"
en två rutor med "ja och nej" som han skulle kryssa i!
sen längre ned stod de
Asien [ ]
Afrika  [ ]
Amerika [x]
Europa  [ ]
Antarktisk  [ ]
Oceanien  [ ]

"vad tror du?"

och så fick han kryssa i en ruta och han valde som ni ser ovan Amerika,
det var meningen att han skulle få veta på flygplatsen men jag kunna inte ¨
hålla mig mer! :) men han blev sssssssuuuppper GLAD och tacksam och lycklig
och allt! han längtar och jag med! värme och kärlek :)
han hade lite frågor där om ledighet och allt men jag har tagit ledigt åt honom
'i en vecka och pratat med hans chef :) så jag är nöjd och han med :)
nu hela dagen väntas lite droppin, fika, släkten och tårta :)

blider kommer sen :) pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback