äntligen normal!

Ja som ni vet så var jag ut med Lina i Fredags, världens bästa Linda följde också
med, och fan vad kul vi hade! efter några glas vin så gick jag och Lina till Svärmor
och fortsatte dels för att det blev närmare att möta linad vid tågstationen och närnmare
krogen MEN också för att hon är så trevlig och SÖT! Vi hade skit kul och Bilder kommer
garanterat!

efter förmånga glas vin, drinkar och shots så vinglade jag och Linda hem, och hon landa
på min soffa! FAN vad glad både ´jag och Lina är att du följde med!!!! klockan ringer 9.00
lördagmorgon och jag mår som en påse skit! vad gör man? jo bilen fick ju stanna hemma
och anders skjusade mig till jobbet och hem Linda :) Sen var det fan ett under att jag
överlevde dagen! väl hemma efter 8,5 h så var jag död! somnade senast 8 och vaknade nio
dagen efter!

hur mår jag dårå? jo tro de eller ej, men sämre än gårdagen, helt sjukt, men jag var ju helt
säker på att slkoholen var ur så jag tog bilen och rung andra rasten vid halv 3 började jag
repa mig! så fför min del har helgen vart jobb och baksmälla! :) Men guuuuuud så värt de!

bilder kommer!


Igår var de 2,5 år sedan jag och anders var tillsammans <3 9/7-08 baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback