en liten prins

Kusin vitamin och hennes lilla Prins har vart här och hälsat på,
guuuuuuud så sör lilla Oskar är! och vi hade mycket trevligt
med fika och prat :)





nu snart ska jag till Peter, Sofie och Lilla Joline har köpt en
skit söt tröja till joline som de står "spara på valarna och ät
hello kitty istället" på men sen söt val!  MEN (!!!!??) tröjan är
borta? har tillochmed sprungit till vinden och kollat i resväskan
och kartongen som vi bar upp nyss, jag blir så sjukt irriterad
på mig själv, ena sekunden ligger det framför mig eller så håller
jag de i handen och sen andra är de spårlöst borta och denna gång
så kommer jag inte hitta den heller, så bra gjort susanne nu får joline
ingen söt tröja... skit också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback