ensam

ingen kan få mig att bli så glad
ingen kan ersätta dig
ingen kan hålla om mig på samma sätt som du gör
ingen kan se på mig som du gör
ingen kan trösta mig som du gör
ingen kan fylla mitt hjärta som du
ingen kan få mig att bli så trygg som hos dig
ingen kan vara bättre än dig
ingen kan ge mig så mycket kärlek som du

dedära ingen är väldigt bra han!
och ingen är bara min,

jag älskar dig från topp till tå
1000 gånger runt jorden och tillbaka
genom eld, vatten, ur och skur

ALL KÄRLEK TILL MIN ANDERS!
just idag saknar jag dig särskillt mycket, det spelar ingen roll vilken människa som än kommer så är det bara dig jag behöver just nu! det är ensamt utan dig i sängen, bilen, soffan, köket, duschen och överallt!
jag behöver faktiskt min andra halva just nu, idag, imorgon och jämt framöver! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback