fredagsmys?

nej här är de inge fredagsmys heller, anders är inte äns hemma...
Men han har vart väldigt söt ändå, när jag kom hem från jobbet så
låg det ett paket på bordet med en lapp på där det stod
"Tack för enhelt  underbar resa älskling" och i paketet fanns det en
bok, den boken jag vill ha Elsas Värld, jag fick ju första boken av
finaste bella i julklapp och den läste jag lätt ut under veckan i solstolen!
Tack Världensbästa älskling för de!


Efter jobbet idag har jag fikat med Frida och Lina, min fina underbara vänner
ni gör livet lite lättare när det känns tungt! <3 sen har jag och A vart i valbo
handlat lite skit och mat, revbensspjäll och potatissallad blev middagen idag Dock
åt vi inte vid nya bordet eftersom de inte är klart än(skivan passar inte osv)!

nu ska jag krypa ner i sängen, är helt sjukt trött! och i morn börjar jag 05.00
och kör långpass till halv 4!
KILL ME

MEN FÖRST KOMMER DEL ETT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback