home sweet home

borta bra men hemma bäst, även fast jag inte är hemma just nu så vet jag att de kommer kännas skönt, just nu sitter jag nyduschad hos Lina i stockholm och hon sover sött men jag har lega vaken sen halv 7 nu typ haha. resan har varit underbar och då menar jag verkligen UNDERBAR med min käraste! vi har solat, badat, pussats, kramats, ätit gott, shoppat, långa promenader och massa med som har vart helt perfekt!! idag ska jag gå på stan en sväng sen åka hem :) imorn ska jag jobba 5.30 - 10.00 mysssssss har faktiskt saknat ´livet´ lite för det känns som jag vart borta i tusen år typ haha :) hörs sen :)

Kommentarer
Linda säger:

Welcome home! Åh gud vad härligt ni verkar ha haft det. Så avis. Puss

2011-01-26 | 17:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback