jorden runt

jag har en uppgift att göra tills måndag,
en uppgift som lina också har tills på måndag!

vårt mål tillsammans är att åka jorden runt, eller ja ni vet
resa runt tillsammans och detta ska då ske i slutet på detta år / i början på nästa.

Uppgiften är att skriva på ett vitt papper: vilka länder vill jag åka till
och här sitter jag med penna och papper och har skrivit just - vilka länder vill jag åka till?
det är inte det lättaste ska ni veta, inte ett jävla dugg lätt faktiskt! för vilka länder vill jag
åka till då? nej jag vet fan inte och det är nog inte rätt dag att ta resa på de heller så jag
sover på saken! nu vill jag veta, om du fick välja fem länder att åka till vilka skulle de vara då?
jag behöver insperation så hjääääälp nu!

hitils har jag och lina besökt Italien, mellan landning i Tyskland och turkiet tillsammans! :)
Jag längtar tills nästa vecka! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback