paus

snälla kan någon bara pausa tiden ett dygn typ så jag hinner med allt ?
lite nytta har gjorts idag, jobb, barnvakt, tvätta, och skruvat ihop vårt
nya fina underbara köksbord, det finns bara ett problem med de fantastiska
köksbordet, det är sprickor i granitskivorna och ena skivan får inte plats
i hålet???? fan vad less vi är! ni kommer förstår vad jag menar när bilder
kommer upp!

har faktiskt laddat över bilderna idag till datan så nu ska jag bara ha tid att
lägga upp de här :) men de kommer jag lovar :)


hur glad blir man inte av att komma hem och mötas av detta?
Taaaaaaaaack kära snälla underbara Svärmor, du är bäst! <3

Kommentarer
Mamma säger:

Ååå.. vad gulligt <3 till dej Lilian!!

2011-02-03 | 07:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback