personligaste smycket

tänkte berätta för er om mitt mest (än så länge) betydelsefulla smycke som är Thomas Sabo armbandet som jag fick av Anders på vår 1 års dag. Med åren som gått har jag fått berlocker till de och varje har sin lilla historia som jag tänker dela med mig av idag!


en nykommling finns det också men jag hade inte hängt på den just då
men ni ska få se den också! Här är det mitt fina underbara och framförallt
världefulla Thomas Sabo armband!

Snöflingan: den fick jag för ungefär en månad sen och symbolyserar
att jag och anders blev sambos på riktigt vintern 2010! Självklart
fick jag den av anders! :)

Studentmössan: ja som ni ser så symboliserar detta min student
sommaren 2010 som också är min lyckligaste stundern på jorden!
Denna fick jag av anders systrar i studentpresent :)

Flippfloppskon: Denna sko symboliserar min och Anders thailandresa
vintern 2009, jag fick den av honom redan på Arlanda påvägen dit!
vet dock inte vad som har hänt med färgen (eller är de smuts?) på
skon men den har också en väldigt lycklig betydelse!

S:et : Denna symboliserar mitt namn Susanne som var en av de första
berlockerna som hängde på armbandet. Jag fick den natten då jag kom
hem från Italien då jag varit där i 3 veckor med Lina. Även denna av min
Prins.

Hjärtat: äldst, finast, betydelsefullast! Denna symboliserar Anders hjärta
som slår för mig, jag fick den på våran ett års dag tillsammans med
armbandet! Dock är det inte exakt samma som jag fick då för jag har
nämligen lyckas tappa det andra jag fick vilket jag var väldigt ledsen för
så det slutade med att jag fick ett nytt av mitt fina hjärta och jag blev
glad igen! Lina du vet ju själv hur hysterisk jag blev på badhuset då jag
upptäckte det!

Väduren: denna krummelur symboliserar mitt stjärntecken Väduren
och jag gillar den förutom att benen fassnar överallt (halsduk, stickad
tröja, håret osv.) men den är ändå fin och är så MIG! Även denna fick
jag då resan i Italien var över och jag kom hem till min Kära Anders!<3

Halvhjärta: Detta delade hjärta symboliserar min och Linas vänskap!
att vi är varandras halva och inte skulle kunna klara oss utan varandra
dock har Lina inte fått "tillbaka" ett för detta gav hon mig på eget
initiativ men självklart kommer hon ha ett på sitt armband tidsnog!
Jag fick de på vår farväl dag innan hon flyttade till Paris, tur nog bor
hon i Sverige igen men inte 10 minuer gångavstånd direkt! Men jag måste
säga att den är väldigt fin och betyder mycke för mig!

Solglasögon: Dessa symbolyserar att jag ÄLSKAR solen och solglasögon
men mest för att jag skulle minnas min fina resa med Tjerjerna till turkiet
i maj innan studentbalen! Denna fick jag av Anders den 22:a maj, på vår
studentbal! :)

Sjöstjärnan: denna 'yngsta' berlock symboliserar semester, glädje
och kärlek! denna fick jag den 9/1 i år alltså, på vår dag två och ett
halv år! :)

jag är stolt över mitt armband men kan inte bära med mig de jämt tyvärr!


Kommentarer
Sofia säger:

Var kan man köpa Thomas Sabo-armband? :)

2011-11-23 | 20:36:20
Bloggadress: http://sufeya.bloggplatsen.se
Elina :) säger:

vart har du (eller någon annan ) köpt student mössan, jag MÅSTE få tag på en sådan själv!!! /TACK

2012-02-19 | 19:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback