shoppning

liten snabb uppdate här och nu!
jag är hemma i lägenheten, har spenderat dagen med lina och detta innebar shopping
en dymo visar bilder och resulltat sen!
diskmedel burk även bild kommer där
två tröjor
id smink, love love love!
termometer haha
ansiktskräm och remover
och lim till mina fotoalbum :)

jag ligger efter med allt just nu så ni får ha lite tålamod tills bilder kommer
från både resan och nya grejerna! resväskan ligger mitt i hallen med saker
slängda runt om, posten har jag rört om ordentligt så de ligger över hela
diskbänken osv..

morgondagen är lite små kaos, jobba först 5.30 - 10. 00 sen vid 1 tiden
ska jag och svärmor hämta flickorna på dagis, saknat dem sååå mycke
även svärmor ;) sen hem till anders som förhoppningsvis kommit hem
hämta köksbordet och sen tvätta, laga mat och mysa :)

hörs imorgon och kanske lite bilder kommer :) pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback