tulpanens dag!

Tulpanens dag idag och jag har självklart fått tulpaner av Älskling :)

gårdagen var full med fika och födelsedagsfirande och på kvällen så
umgicks jag med syster min, mycket trevligt! Mindre trevligt var att
jag började 06.00 imorse och inte sov jag bra heller! (anders fel)!!

efter jobb så åkte jag hem bytte om och styrde bilen mot cafe mocca
där jag lina och jessica hade det mysigt! sen hem och nu tar jag det lugnt.

kan ni tänka er nu om 1,5 dygn så måste min resväska vara klarpackad
och jag har precis börjat, jag brukar ju packa minst två veckor innan så jag
hinner lägga till och ta bort lite men nu blir det som hjärtat säger!
FAN vad härligt de är att ta fram SOMMARKLÄDERNA igen!
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback